Great Digital, czyli co to za nazwa

candidate-experience

Nie ma co ukrywać, ciężko jest znaleźć fajną i niezajętą jeszcze domenę. A tak poważnie to, nazwa Great Digital pochodzi od…

Koniecznie „digital”

To nie tylko modne słowo, trending topic, buzzword i popularny #hashtag. Digital to korzystanie z nowoczesnych mediów i narzędzi, nie tylko internet i nie tylko Facebook. To także całkowita zmiana podejścia do kandydatów i pracowników. Takimi działaniami będziemy się zajmować dla HR, aby mogły nadążyć za kandydatami, którzy już od dawna są digital.

Dodaj do tego „Great”

Z kilku powodów. Powód pierwszy. Słyszeliście o książce Jima Collinsa „From Good to Great”? Nigdy nie zadowalało mnie robienie rzeczy w sposób dobry, wolałam robić to nieprzeciętnie dobrze, czyli świetnie. I tak zostanie.

Powód drugi. Od dawna wierzę, że kluczem do sukcesu firmy jest świetna, ponadprzeciętna obsługa klienta. Właściwie to nawet nie „obsługa”, ale doświadczenie, jakie możesz zaoferować klientowi. Wszystko, czym będziemy się zajmować będzie „great”. Bez rozwiązań „wystarczająco dobrych”, bez tego, co „wszyscy robią”, bez oszukiwania się, że wystarczy coś połatać, żeby się trzymało. Nie będziemy łatać, będziemy budować solidne rozwiązania.

A zatem, Great Digital!

Udostepnij:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Podobne wpisy

5 wniosków z konferencji HR Technologies UK w Londynie

W tym poście znajdziesz wnioski, z jakimi wychodzę z konferencji poświęconej rozwiązaniom HR Tech, czyli konferencji HR Technologies UK. Konferencja miała miejsce w dniach 17-18 kwietnia 2024 w Londynie. HR Technologies UK to ponad 2 tysiące uczestników, ponad 60 wystawców (dostawców narzędzi dla HR) i mnóstwo wystąpień w 6 równoległych ścieżkach. Jeśli dodam, że wstęp…

Przejdź do wpisu

5 błędów przy wyznaczaniu KPI

Wyznaczenie KPI to ważnym krok w analizie danych HR i pracy z nimi w firmie. Wydaje się, bo zamiast tego staje się często wypaczeniem podejścia, bezrefleksyjnym narzuceniem metryk, które trzeba raportować. A samo pojęcie zbyt często zostaje strywializowane. Dlatego dziś o najczęstszych błędach przy wyznaczaniu KPI i o tym, jak robić to dobrze. Zacznijmy od…

Przejdź do wpisu

Wpływ AI na HR

AI wchodzi w bardzo wiele obszarów HR. Wpływ AI na HR widoczny jest nie tylko w analityce HR. Opierając się o silniejsze wykorzystanie danych AI zmienia wszystkie obszary HR m.in.: rekrutację, rozwój pracowników czy dbanie o employee experience. O jak dużej zmianie mówimy?

Przejdź do wpisu

Czy można zmierzyć poziom zmęczenia pracowników?

Pytanie o to, czy i jak można zmierzyć poziom zmęczenia pracowników padło w tym tygodniu na jednej z grup HR-owych. Wywołało to dużą dyskusję, od komentarzy typu „się nie da”, po komentarze „po prostu z nimi porozmawiaj”. Dodajmy, że intencją pytającego była właśnie chęć pomocy pracownikom. Czy zatem można zmierzyć poziom zmęczenia pracowników?

Przejdź do wpisu