Jak ONA (Organizational Network Analysis), czyli nowy obszar w People Analytics może Ci pomóc?

Analiza sieci organizacji (Organizational Network Analysis, w skrócie ONA) to dziedzina, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem w obszarze people analytics. Co dokładnie oznacza, skąd to rosnące zainteresowanie i na jakie narzędzia warto tutaj zwrócić uwagę?

14 filarów motywowania w pracy zdalnej i hybrydowej 2022

Co motywuje pracowników w warunkach pracy zdalnej i hybrydowej? Zaglądam dziś dla Was do raportu z ogólnopolskiego badania opinii i oczekiwań pracowników, którzy po raz pierwszy i nagły zetknęli się z pracą zdalną w pandemii. Badanie przeprowadziła fundacja szkoleniowa Training Projects. Wyniki badania właśnie ujrzały światło dzienne.

Jak pracodawcy w Polsce organizują pomoc dla pracowników z Ukrainy

Na jakie działania pracodawców, którzy organizują pomoc dla pracowników z Ukrainy i ich rodzin warto zwrócić uwagę? To, co dzieje się na LinkedIn i w innych serwisach dosłownie zalanych niebiesko-żółtymi barwami i wyrazami wsparcia dla Ukrainy, to niezwykły wyraz empatii i realnej pomocy ze strony ludzi i firm.

Usłysz swoich pracowników, czyli 10 źródeł danych, do których warto sięgać

Całkiem możliwe, że w Twojej firmie funkcjonuje już program „voice of the customer”. A co z podobnym działaniem obejmującym pracowników? Czy badania pracowników, ich opinie i potrzeby są w Twojej firmie równie istotne jak klientów? Poniżej znajdziesz 10 źródeł danych, do których warto sięgnąć podejmując działania spod znaku „voice of the employee”.

Tajemnicze persony employer brandingu

„To nie klienci są najważniejsi. Najważniejsi są pracownicy. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zadbają o klientów.” Cytatem Richarda Bransona, legendarnego twórcy Virgin Group, zakończyłam poprzedni post na temat zarządzania pozytywnymi doświadczeniami pracowników. Łatwo powiedzieć, ale zdecydowanie trudniej zrobić. Z pomocą przychodzą persony.