Jak pracodawcy w Polsce organizują pomoc dla pracowników z Ukrainy

Na jakie działania pracodawców, którzy organizują pomoc dla pracowników z Ukrainy i ich rodzin warto zwrócić uwagę? To, co dzieje się na LinkedIn i w innych serwisach dosłownie zalanych niebiesko-żółtymi barwami i wyrazami wsparcia dla Ukrainy, to niezwykły wyraz empatii i realnej pomocy ze strony ludzi i firm.

Tajemnicze persony employer brandingu

„To nie klienci są najważniejsi. Najważniejsi są pracownicy. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zadbają o klientów.” Cytatem Richarda Bransona, legendarnego twórcy Virgin Group, zakończyłam poprzedni post na temat zarządzania pozytywnymi doświadczeniami pracowników. Łatwo powiedzieć, ale zdecydowanie trudniej zrobić. Z pomocą przychodzą persony.

Badania EVP – 5 powodów, dla których warto współpracować z agencją

Czy w procesie diagnozowania i określania firmowego EVP (Employer Value Proposition) warto skorzystać z tzw. wsparcia zewnętrznego? Warto rozważyć co najmniej 5 powodów, dla których warto współpracować z agencją. A na koniec – podjąć ostateczną decyzję i zacząć działać.

Dni Otwartego Biznesu w PZU, czyli jak wpłynąć na doświadczenia kandydatów i pracowników jednocześnie.

Co zrobić, aby podczas Dni Otwartego Biznesu, czyli 7 dni warsztatów dla 162 studentów prowadzonych przez blisko 40 pracowników PZU zadbać o potrzeby kandydatów i pracowników jednocześnie? Czyje potrzeby są tutaj priorytetem? O inicjatywie Dni Otwartego Biznesu w PZU rozmawiam razem z Anną Gaertig, Kierownikiem ds. Rekrutacji i EB.

Inspiration Team, czyli pomysł na dzielenie się wiedzą w organizacji i poza nią

Co zrobić, jeśli chcesz promować dzielenie się wiedzą, a wiesz, że na pokładzie firmy masz wielu cenionych ekspertów, którzy nie są znani poza wąskim gronem współpracowników? Jak zwiększyć ich rozpoznawalność w firmie i na zewnątrz firmy? O tym, czym jest i jak powstał Inspiration Team opowiada Krzysztof Grzyb, Head of Marketing w 7N.