Usłysz swoich pracowników, czyli 10 źródeł danych, do których warto sięgać

Całkiem możliwe, że w Twojej firmie funkcjonuje już program „voice of the customer”. A co z podobnym działaniem obejmującym pracowników? Czy badania pracowników, ich opinie i potrzeby są w Twojej firmie równie istotne jak klientów? Poniżej znajdziesz 10 źródeł danych, do których warto sięgnąć podejmując działania spod znaku „voice of the employee”.

4 proste sposoby na zbadanie nastrojów pracowników

Powrót po wakacjach do – mniej lub bardziej – „normalnego” trybu pracy to dobry moment, aby pomyśleć o sposobach na zbadanie nastrojów pracowników w firmie. W jakim momencie obecnie jesteśmy? Jakiego rodzaju wsparcia i komunikacji mogą potrzebować pracownicy? Poznaj 4 sposoby na zbadanie nastrojów pracowników w firmie.

3 wnioski z raportu „Efektywność rekrutacji”

Nie tak dawno światło dzienne ujrzał kolejny ciekawy raport przygotowany przez zespół eRecruiter. Tym razem temat przewodni to „Efektywność rekrutacji”. Swoimi doświadczeniami w przeprowadzonym badaniu podzieliło się 250 przedstawicieli HR. Dziś przyglądamy się wybranym danym z badania i wnioskom, jakie mogą z nich płynąć.

8 powodów, dla których warto zastosować NPS do zbadania candidate experience

W poniższym artykule znajdziesz 8 powodów, dla których warto zastosować NPS do zbadania candidate experience. Mam nadzieję, że przekonają Cię do tego, aby bliżej zapoznać się z metodologią NPS (Net Promoter Score) i zaletami, z jakimi wiąże się praca z nią przy poprawie doświadczeń kandydatów.

5 najczęściej stosowanych mierników efektywności rekrutacji

W najnowszym badaniu „Candidate experience w Polsce”, jakie przeprowadziliśmy ponownie razem z eRecruiter, zapytaliśmy pracodawców także o to jak mierzą efektywność podejmowanych działań rekrutacyjnych. Oto 5 najczęściej stosowanych mierników efektywności rekrutacji w Polsce. Co mówią o polskiej rekrutacji? Przeczytaj w dzisiejszym poście.