Raport: komunikacja firmowa w trakcie pandemii

Co pokazuje raport “Komunikacja firmowa w trakcie pandemii”:

  •  Aż w 91% badanych firm korzysta obecnie z narzędzi do tele i video konferencji.
  •  68% badanych pracowników bierze udział w regularnych spotkaniach online z szefem
  •  Dla 57% badanych największym wyzwaniem w komunikacji firmowej  jest brak bezpośredniego kontaktu z koleżankami i kolegami z pracy
  •  90% pracowników oczekuje transparentnej i szczerej komunikacji w trakcie pandemii.
  •  Tylko 20% badanych określiło komunikację prowadzoną w ich firmach jako transparentną i szczerą.

Jeśli chcesz wiedzieć:

  • Jak efektywniej i lepiej wykorzystywać istniejące w firmie narzędzia do komunikacji wewnętrznej?
  • Jakie nietypowe rozwiązania w obszarze komunikacji firmowej wdrożyły firmy?
  • Czego jeszcze – poza transparentnością i szczerością – oczekują w komunikacji firmowej pracownicy i na ile firmom udaje się te oczekiwania spełnić?
  • Na jakie kluczowe elementy komunikacji firmowej zwrócić uwagę i jak o nie zadbać?

Odpowiedzi znajdziesz w raporcie “Komunikacja firmowa w trakcie pandemii” Great Digital i Bee Different:

Odpowiedzi znajdziesz w raporcie “Komunikacja firmowa w trakcie pandemii” Great Digital i Bee Different:

 

Podając adres email zgadasz się na otrzymywanie newslettera Great Digital. Zgoda jest dobrowolna, aczkolwiek niezbędna do bezpłatnego otrzymania raportu i może być cofnięta w dowolnym momencie. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych możesz znaleźć pod linkiem: Polityka prywatności

O raporcie “Komunikacja firmowa w trakcie pandemii”:

Raport „Komunikacja firmowa w trakcie pandemii” to podsumowanie badania komunikacji firmowej przeprowadzonego w II połowie kwietnia 2020, czyli w trakcie ogłoszonej pandemii i pracy zdalnej wprowadzonej w wielu firmach na niespotykaną dotąd skalę.

W raporcie oprócz omówienia wyników badania znajdziesz wskazówki w zakresie organizacji komunikacji firmowej w tych wyjątkowych czasach. Mamy nadzieję, że zarówno wyniki badania, jak i wskazówki będą cenną podpowiedzią w zakresie skutecznej komunikacji firmowej (nie tylko) w trakcie pandemii.

Raport został przygotowany przez Great Digital oraz Bee Different.

PS. Być może zainteresuje Cię raport “Sytuacja finansowa pracowników w Polsce” przygotowany przez nas również w trakcie pandemii, najważniejsze wyniki raportu omawiamy TUTAJ