Co pokazuje raport “Komunikacja firmowa w trakcie pandemii”:
- Aż w 91% badanych firm korzysta obecnie z narzędzi do tele i video konferencji.
- 68% badanych pracowników bierze udział w regularnych spotkaniach online z szefem
- Dla 57% badanych największym wyzwaniem w komunikacji firmowej jest brak bezpośredniego kontaktu z koleżankami i kolegami z pracy
- 90% pracowników oczekuje transparentnej i szczerej komunikacji w trakcie pandemii.
- Tylko 20% badanych określiło komunikację prowadzoną w ich firmach jako transparentną i szczerą.
Jeśli chcesz wiedzieć:
- Jak efektywniej i lepiej wykorzystywać istniejące w firmie narzędzia do komunikacji wewnętrznej?
- Jakie nietypowe rozwiązania w obszarze komunikacji firmowej wdrożyły firmy?
- Czego jeszcze – poza transparentnością i szczerością – oczekują w komunikacji firmowej pracownicy i na ile firmom udaje się te oczekiwania spełnić?
- Na jakie kluczowe elementy komunikacji firmowej zwrócić uwagę i jak o nie zadbać?
Odpowiedzi znajdziesz w raporcie “Komunikacja firmowa w trakcie pandemii” Great Digital i Bee Different:
Odpowiedzi znajdziesz w raporcie “Komunikacja firmowa w trakcie pandemii” Great Digital i Bee Different:
O raporcie “Komunikacja firmowa w trakcie pandemii”:
Raport „Komunikacja firmowa w trakcie pandemii” to podsumowanie badania komunikacji firmowej przeprowadzonego w II połowie kwietnia 2020, czyli w trakcie ogłoszonej pandemii i pracy zdalnej wprowadzonej w wielu firmach na niespotykaną dotąd skalę.
W raporcie oprócz omówienia wyników badania znajdziesz wskazówki w zakresie organizacji komunikacji firmowej w tych wyjątkowych czasach. Mamy nadzieję, że zarówno wyniki badania, jak i wskazówki będą cenną podpowiedzią w zakresie skutecznej komunikacji firmowej (nie tylko) w trakcie pandemii.
Raport został przygotowany przez Great Digital oraz Bee Different.
PS. Być może zainteresuje Cię raport “Sytuacja finansowa pracowników w Polsce” przygotowany przez nas również w trakcie pandemii, najważniejsze wyniki raportu omawiamy TUTAJ