Jak zadbać jeszcze lepiej o doświadczenia kandydatów aplikujących do mBanku?
Czy chcąc poprawić doświadczenia kandydatów aplikujących do centrali mBanku i oddziałów w całej Polsce można zmierzyć rezultaty tych prac i realnie je podnieść? Sprawdź case study i efekty naszej współpracy z mBankiem.
Klient
mBank to pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce, wyznaczający kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Bank, który dba nie tylko o doświadczenia prawie 8000 pracowników, ale też aplikujących do banku kandydatów.
Chcąc sprawdzić doświadczenia kandydatów aplikujących do mBanku, jesienią 2017 firma zdecydowała się przeprowadzić po raz pierwszy badanie opinii kandydatów. Wyniki badania i uwagi przekazane przez kandydatów stały się podstawą do wdrożenia zmian w procesie rekrutacji mBanku.
Dobry kierunek zmian znalazł potwierdzenie w kolejnej edycji badania w 2018, kiedy oceny kandydatów okazały się być jeszcze lepsze.
Chcąc zadbać o wrażenia kandydatów jeszcze lepiej i uwrażliwić rekruterów na potrzeby kandydatów, mBank zwrócił się do nas z prośbą o przeprowadzenie przed kolejną edycją badania warsztatu candidate experience dla zespołu rekruterów.
Zaprojektowaliśmy całodzienny warsztat candidate experience dla zespołu 12 rekruterów mBanku odpowiedzialnych za rekrutację do wszystkich oddziałów i spółek mBanku.
Warsztat obejmował przegląd praktyk rynkowych i innowacji wdrażanych przez inne firmy w obszarze candidate experience, a następnie pracę nad rozwiązaniami uzupełniającymi proces rekrutacji do mBanku o elementy odpowiadające na potrzeby kandydatów.
Harmonogram i kolejność prac nad warsztatem wyglądały następująco:
Przygotowanie wspólnie z zespołem rekruterów mBanku rozwiązań uzupełniających proces rekrutacyjny m.in. o:
Średnia ocena warsztatu, w którym wzięło udział 12 rekruterów to 9,2 w skali 0-10. Obecnie pracujemy nad 3 już edycją badania candidate experience dla kandydatów mBanku. Będzie to także szansa na ocenę zaimplementowanych rozwiązań.