Jak zadbać jeszcze lepiej o doświadczenia kandydatów aplikujących do mBanku?

Czy chcąc poprawić doświadczenia kandydatów aplikujących do centrali mBanku i oddziałów w całej Polsce można zmierzyć rezultaty tych prac i realnie je podnieść? Sprawdź case study i efekty naszej współpracy z mBankiem.

Klient

mBank to pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce, wyznaczający kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Bank, który dba nie tylko o doświadczenia prawie 8000 pracowników, ale też aplikujących do banku kandydatów.

Chcąc sprawdzić doświadczenia kandydatów aplikujących do mBanku, jesienią 2017 firma zdecydowała się przeprowadzić po raz pierwszy badanie opinii kandydatów. Wyniki badania i uwagi przekazane przez kandydatów stały się podstawą do wdrożenia zmian w procesie rekrutacji mBanku.

Dobry kierunek zmian znalazł potwierdzenie w kolejnej edycji badania w 2018, kiedy oceny kandydatów okazały się być jeszcze lepsze.

Chcąc zadbać o wrażenia kandydatów jeszcze lepiej i uwrażliwić rekruterów na potrzeby kandydatów, mBank zwrócił się do nas z prośbą o przeprowadzenie przed kolejną edycją badania warsztatu candidate experience dla zespołu rekruterów.

Zaprojektowaliśmy całodzienny warsztat candidate experience dla zespołu 12 rekruterów mBanku odpowiedzialnych za rekrutację do wszystkich oddziałów i spółek mBanku.

Warsztat obejmował przegląd praktyk rynkowych i innowacji wdrażanych przez inne firmy w obszarze candidate experience, a następnie pracę nad rozwiązaniami uzupełniającymi proces rekrutacji do mBanku o elementy odpowiadające na potrzeby kandydatów.

Przygotowanie wspólnie z zespołem rekruterów mBanku rozwiązań uzupełniających proces rekrutacyjny m.in. o:

Średnia ocena warsztatu, w którym wzięło udział 12 rekruterów to 9,2 w skali 0-10. Obecnie pracujemy nad 3 już edycją badania candidate experience dla kandydatów mBanku. Będzie to także szansa na ocenę zaimplementowanych rozwiązań.

Jak współpracę z nami ocenia zespół mBanku?

Gorąco rekomendujemy współpracę z Great Digital! Great Digital od 2 lat wspiera mBank w podwyższaniu jakości naszych procesów rekrutacyjnych w obszarze Candidate Experience – dzieli się z nami swoją wiedzą rynkową, przygotowuje i przeprowadza badanie Candidate Expereince dostarczając finalnie rzetelnie opracowane wnioski w formie pogłębionego raportu. Praca z Great Digital to inspirujące spotkania i warsztaty, doskonała organizacja, pełne wsparcie na każdym etapie projektu i zawsze profesjonalizm na najwyższym poziomie. Great Digital mocno angażuje się we współpracę i dba o jakość podejmowanych działań, co daje partnerowi ogromny komfort, poczucie bezpieczeństwa i buduje zaufanie.
Agnieszka Śmidowicz
Menedżer Wydziału Rekrutacji i Mobilności Wewnętrznej

nasze inne case studies

Jakie dane i materiały firmy warto poddać analizie, jeśli szukamy sposobów na podniesienie efektywności prowadzonych projektów rekrutacyjnych, a jednocześnie chcemy znaleźć wąskie gardła, które mogą być przeszkodą w zadbaniu o candidate experience?

Czy chcąc poprawić doświadczenia kandydatów aplikujących do centrali mBanku i oddziałów w całej Polsce można zmierzyć rezultaty tych prac i realnie je podnieść?

Czy przygotowując nowe materiały rekrutacyjne, oparte o sformułowane dla pracodawcy lokalne EVP (employee value proposition) można osiągnąć 2,5 krotny wzrost liczby zrekrutowanych kandydatów?

Świadome zarządzanie doświadczeniami kandydatów i wymierne rezultaty, czyli case study Demant