Jak zadbać jeszcze lepiej o doświadczenia kandydatów aplikujących do mBanku?
Czy chcąc poprawić doświadczenia kandydatów aplikujących do centrali mBanku i oddziałów w całej Polsce można zmierzyć rezultaty tych prac i realnie je podnieść? Sprawdź case study i efekty naszej współpracy z mBankiem.
Klient
mBank to pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce, wyznaczający kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Bank, który dba nie tylko o doświadczenia prawie 8000 pracowników, ale też aplikujących do banku kandydatów.
![](https://greatdigital.pl/wp-content/uploads/2023/01/mbank-logo-xl.png)
Chcąc sprawdzić doświadczenia kandydatów aplikujących do mBanku, jesienią 2017 firma zdecydowała się przeprowadzić po raz pierwszy badanie opinii kandydatów. Wyniki badania i uwagi przekazane przez kandydatów stały się podstawą do wdrożenia zmian w procesie rekrutacji mBanku.
Dobry kierunek zmian znalazł potwierdzenie w kolejnej edycji badania w 2018, kiedy oceny kandydatów okazały się być jeszcze lepsze.
Chcąc zadbać o wrażenia kandydatów jeszcze lepiej i uwrażliwić rekruterów na potrzeby kandydatów, mBank zwrócił się do nas z prośbą o przeprowadzenie przed kolejną edycją badania warsztatu candidate experience dla zespołu rekruterów.
Zaprojektowaliśmy całodzienny warsztat candidate experience dla zespołu 12 rekruterów mBanku odpowiedzialnych za rekrutację do wszystkich oddziałów i spółek mBanku.
Warsztat obejmował przegląd praktyk rynkowych i innowacji wdrażanych przez inne firmy w obszarze candidate experience, a następnie pracę nad rozwiązaniami uzupełniającymi proces rekrutacji do mBanku o elementy odpowiadające na potrzeby kandydatów.
![](https://greatdigital.pl/wp-content/uploads/2022/10/strategy-1-300x215.png)
Harmonogram i kolejność prac nad warsztatem wyglądały następująco:
Przygotowanie wspólnie z zespołem rekruterów mBanku rozwiązań uzupełniających proces rekrutacyjny m.in. o:
Średnia ocena warsztatu, w którym wzięło udział 12 rekruterów to 9,2 w skali 0-10. Obecnie pracujemy nad 3 już edycją badania candidate experience dla kandydatów mBanku. Będzie to także szansa na ocenę zaimplementowanych rozwiązań.