Jak podnieść efektywność rekrutacji i zadbać o candidate experience. Case study Talent Place.
Jakie dane i materiały firmy warto poddać analizie, jeśli szukamy sposobów na podniesienie efektywności prowadzonych projektów rekrutacyjnych, a jednocześnie chcemy znaleźć wąskie gardła, które mogą być przeszkodą w zadbaniu o candidate experience? Sprawdź case study z naszej współpracy z Talent Place.
Klient
Talent Place to firma oferująca rozwiązanie rekrutacyjne oparte o model crowdstaffingu – społeczność profesjonalnych rekruterów, którzy rekrutują kandydatów dla wielu korporacji w Polsce i na świecie (m.in. Credit Agricole, Shell, Philips). Rocznie prowadzi kilkadziesiąt projektów rekrutacyjnych i znajduje ponad 700 kandydatów dla swoich klientów.
![](https://greatdigital.pl/wp-content/uploads/2023/01/talentplace-logo-xl.png)
Zmienna efektywność prowadzonych projektów rekrutacyjnych oraz chęć weryfikacji obecnych praktyk pod kątem zapewnianego candidate experience.
Identyfikacja działań, które warto wzmacniać oraz obszarów wymagających zmian zgodnie z długofalową strategią firmy.
Wskazanie działań, jakie warto podjąć dla podniesienia efektywności procesów rekrutacyjnych, rekomendacje w zakresie stworzenia wyróżnialnej strategii candidate experience oraz zmian obejmujących budowę marki i kultury organizacyjnej Talent Place wspierającej strategię biznesową.
![](https://greatdigital.pl/wp-content/uploads/2022/10/strategy-1-300x215.png)
Harmonogram i kolejność prac w projekcie wyglądały następująco:
Wynikiem przeprowadzonych działań było: