Hebe

Jak można osiągnąć 2,5 krotny wzrost liczby zrekrutowanych kandydatów?

Czy przygotowując nowe materiały rekrutacyjne, oparte o sformułowane dla pracodawcy lokalne EVP (employee value proposition) można osiągnąć 2,5 krotny wzrost liczby zrekrutowanych kandydatów? Sprawdź case study i rezultaty naszej współpracy z Hebe.

Klient

Jeronimo Martins Dystrybucja i Farmacja to spółka zatrudniająca pracowników w drogeriach Hebe, aptekach, centrum dystrybucyjnym oraz w centrali w Warszawie. W każdym z tych miejsc pracują pracownicy o nieco innym profilu zawodowym i specyficznych potrzebach względem pracodawcy, łącznie ok. 2500 osób.

Jak całość współpracy ocenia Hebe?

Jesteśmy w pełni zadowoleni z efektów naszej współpracy. Projekt został zrealizowany z pełnym profesjonalizmem, dbałością o jakość i zaangażowaniem. Great Digital to godny polecenia partner, którego cenimy przede wszystkim za ekspercką wiedzę i kompetencje analityczno-komunikacyjne.
Dominika Naglik
Młodszy Menedżer ds. Personalnych, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja Sp. z o.o.

nasze inne case studies

Jakie dane i materiały firmy warto poddać analizie, jeśli szukamy sposobów na podniesienie efektywności prowadzonych projektów rekrutacyjnych, a jednocześnie chcemy znaleźć wąskie gardła, które mogą być przeszkodą w zadbaniu o candidate experience?

Czy chcąc poprawić doświadczenia kandydatów aplikujących do centrali mBanku i oddziałów w całej Polsce można zmierzyć rezultaty tych prac i realnie je podnieść?

Czy przygotowując nowe materiały rekrutacyjne, oparte o sformułowane dla pracodawcy lokalne EVP (employee value proposition) można osiągnąć 2,5 krotny wzrost liczby zrekrutowanych kandydatów?

Świadome zarządzanie doświadczeniami kandydatów i wymierne rezultaty, czyli case study Demant