Jak można osiągnąć 2,5 krotny wzrost liczby zrekrutowanych kandydatów?
Czy przygotowując nowe materiały rekrutacyjne, oparte o sformułowane dla pracodawcy lokalne EVP (employee value proposition) można osiągnąć 2,5 krotny wzrost liczby zrekrutowanych kandydatów? Sprawdź case study i rezultaty naszej współpracy z Hebe.
Klient
Jeronimo Martins Dystrybucja i Farmacja to spółka zatrudniająca pracowników w drogeriach Hebe, aptekach, centrum dystrybucyjnym oraz w centrali w Warszawie. W każdym z tych miejsc pracują pracownicy o nieco innym profilu zawodowym i specyficznych potrzebach względem pracodawcy, łącznie ok. 2500 osób.
Po sformułowaniu w grupie Jeronimo Martins globalnego EVP (employee value proposition) spółka w Polsce stanęła przed koniecznością dostosowania go do polskich warunków i oczekiwań różnych grup kandydatów:
Potrzebowaliśmy zrozumieć nie tylko co pracownicy cenią, ale też dlaczego to cenią. W tym celu:
Harmonogram i kolejność działań dla Hebe wyglądała następująco:
Przygotowanie wyróżników Hebe, na bazie których powstała strona kariery Hebe dla kandydatów do drogerii, aptek, centrum dystrybucyjnego i centrali firmy:
Przygotowaliśmy zatem nie tylko strategię EVP dla wszystkich grup docelowych pracodawcy, ale też komplet materiałów rekrutacyjnych dla Hebe, które znacząco zwiększyły zainteresowanie kandydatów firmą.