Jak podnieść efektywność rekrutacji i zadbać o candidate experience. Case study Talent Place.
Jakie dane i materiały firmy warto poddać analizie, jeśli szukamy sposobów na podniesienie efektywności prowadzonych projektów rekrutacyjnych, a jednocześnie chcemy znaleźć wąskie gardła, które mogą być przeszkodą w zadbaniu o candidate experience? Sprawdź case study z naszej współpracy z Talent Place.
Klient
Talent Place to firma oferująca rozwiązanie rekrutacyjne oparte o model crowdstaffingu – społeczność profesjonalnych rekruterów, którzy rekrutują kandydatów dla wielu korporacji w Polsce i na świecie (m.in. Credit Agricole, Shell, Philips). Rocznie prowadzi kilkadziesiąt projektów rekrutacyjnych i znajduje ponad 700 kandydatów dla swoich klientów.
Zmienna efektywność prowadzonych projektów rekrutacyjnych oraz chęć weryfikacji obecnych praktyk pod kątem zapewnianego candidate experience.
Identyfikacja działań, które warto wzmacniać oraz obszarów wymagających zmian zgodnie z długofalową strategią firmy.
Wskazanie działań, jakie warto podjąć dla podniesienia efektywności procesów rekrutacyjnych, rekomendacje w zakresie stworzenia wyróżnialnej strategii candidate experience oraz zmian obejmujących budowę marki i kultury organizacyjnej Talent Place wspierającej strategię biznesową.
Harmonogram i kolejność prac w projekcie wyglądały następująco:
Wynikiem przeprowadzonych działań było: