Najlepsze mierniki rekrutacyjne

KURS ONLINE

Najlepsze mierniki rekrutacyjne

Kompleksowy kurs (nie tylko) dla rekruterów!

Czy wiesz, że umiejętność analizy danych rekrutacyjnych może znacząco pomóc Ci lepiej rekrutować? Jakie mierniki dobrać, na co zwrócić uwagę, gdzie wprowadzać zmiany, tego dowiesz się z jedynego kursu na temat analityki rekrutacji, jakiego potrzebujesz! Najbardziej kompleksowa informacja na temat mierników rekrutacyjnych, jakie warto rozważyć oraz podpowiedzi, które z nich warto zastosować w Twojej firmie. Zrób kurs "Najlepsze mierniki rekrutacyjne" i zostań ekspertem rekrutacji, z którym liczą się hiring managerowie.

Ten kurs online możesz kupić jeszcze tylko przez:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Cena kursu to: 366 pln netto + VAT (450 pln brutto)

Dla kogo jest ten kurs?

Jeśli słyszysz, że w Twojej firmie powinno się rekrutować lepiej, szybciej i/lub taniej. Kiedy współpraca z hiring managerami lub klientami nie układa się tak, jak powinna. A może bywa, że brakuje Ci już argumentów i nie wiesz co zrobić, aby sprawniej rekrutować…ten kurs jest właśnie dla Ciebie!

Co znajdziesz w kursie?

Kurs "Najlepsze mierniki rekrutacyjne" to 14 lekcji oraz 2 bonusy. Sprawdź, dlaczego powstał i dla kogo jest przeznaczony ten kurs. Obejrzyj nagranie!

Program kursu

14 lekcji dla Ciebie oraz 2 bonusy, które ułatwią Ci pracę z danymi:

Lekcja 1: Najlepsze” mierniki w HR, czyli jakie?

Lekcja 2: Czym różnią się mierniki od wskaźników?

Lekcja 3: Zastosowanie metodologii NPS (Net Promoter Score).

Lekcja 4: Zalety i ograniczenia metodologii NPS.

Lekcja 5: Jak pracować z danymi rekrutacyjnymi?

Lekcja 6: Podstawowe mierniki i wskaźniki rekrutacyjne.

Lekcja 7: Lejek rekrutacyjny, czyli cały zestaw mierników i wskaźników.

Lekcja 8: Jak zmierzyć jakość rekrutacji oraz jakość źródeł rekrutacji?

Lekcja 9: Koszt rekrutacji i koszt nietrafionej rekrutacji.

Lekcja 10: Jak zmierzyć candidate experience, czyli nie tylko NPS.

Lekcja 11: Trzy mierniki, które rekruterzy wykorzystują zbyt rzadko.

Lekcja 12: Mierniki i wskaźniki w onboardingu.

Lekcja 13: Podsumowanie, czyli od jakich mierników zacząć?

Lekcja 14: Jakie dane rekrutacyjne warto pokazać hiring managerom w Twojej firmie?

Bonus nr 1: Jak ustalać „targety” na poszczególne mierniki?

Bonus nr 2: Narzędzia do realizacji badań online.

Autorka kursu: Marta Pawlak-Dobrzańska

People Analytics Expert

Z analityki rekrutacji przeszkoliłam setki osób: podczas szkoleń stacjonarnych oraz szkoleń online, studentów 7 edycji studiów podyplomowych Talent Management in Tech Companies na AGH w Krakowie oraz uczestników licznych warsztatów w całej Polsce.

I nadal widzę, że niewiele firm potrafi analizować dane rekrutacyjne w prawidłowy sposób. Niewielu rekruterów wie, z jakich mierników warto korzystać, jak je dobierać i analizować, co warto policzyć i od czego zacząć. 

Dlatego powstał kurs „Najlepsze mierniki rekrutacyjne” – jedyny kurs, jakiego potrzebujesz, aby sprawdzić jak dobrze rekrutujesz i znaleźć obszary, w których możesz to robić jeszcze lepiej.

Skorzystaj z mojego 20-letniego doświadczenia nabywanego podczas 11 lat pracy w Pracuj.pl oraz 9 lat w Great Digital, czyli agencji, którą założyłam. 

Lista FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania

KURS ONLINE A SZKOLENIE ONLINE

Szkolenia na żywo organizuję już jedynie w wersji zamkniętej, dla zespołów HR z konkretnych firm. Program tego szkolenia jest wtedy maksymalnie dostosowany do potrzeb firm, a wszystkie ćwiczenia przeprowadzone w oparciu o materiały klienta. Jeśli jesteś zainteresowany(a) takim szkoleniem w Twojej firmie, napisz maila w tej sprawie.
Kursy online „Analiza danych w HR” oraz „Najlepsze mierniki rekrutacyjne” powstały w oparciu o program szkolenia realizowanego przeze mnie na żywo. Zakres mierników omawianych w kursie „Najlepsze mierniki rekrutacyjne” uległ jednak znacznemu rozszerzeniu.

KURS ONLINE A SZKOLENIE ONLINE

Nie, kurs online to jedna druga materiału ze szkolenia „Analiza danych i mierniki w HR”.

Program podczas kursu i szkolenia online jest bardzo zbliżony, możesz potraktować to
jako powtórzenie, zaktualizowanie i uzupełnienie wiedzy (zwłaszcza jeśli udział w
szkoleniu miał miejsce np. w 2021 lub wcześniej).

ZAWARTOŚĆ KURSU „NAJLEPSZE MIERNIKI REKRUTACYJNE”

Kurs składa się z 14 lekcji omawiających różne mierniki rekrutacyjne. Dodatkowo, w cenie kursu otrzymujesz 2 bonusy. Lekcja trwają od kilku do kilkunastu minut. Łącznie jest to 3 godziny nagrań video dotyczących mierników rekrutacyjnych.

PŁATNOŚCI I DOSTĘP DO KURSU

Cena kursu to 450 zł (brutto) za prawie 3 godziny (dokładnie 160 minut) materiałów video w formie 14 lekcji i 2 bonusów.

Oczywiście, jest możliwość otrzymania faktury, wystarczy podać potrzebne dane.

Z pomocą przelewy24.pl, czyli poprzez przelew lub BLIK.

Możesz korzystać z kursu, kiedy tylko chcesz podczas 12 miesięcy od daty zakupu kursu.

Kurs przeznaczony jest dla 1 osoby, każda kolejna osoba z zespołu to konieczność
wykupienia dodatkowego dostępu. W sprawie zniżki dla więcej niż 3 osób z 1 firmy
napisz maila: kurs@greatdigital.pl

Po zaksięgowaniu otrzymania płatności otrzymasz mail z danymi do logowania na platformie kursowej Great Digital. Jeśli nie widzisz maila, na wszelki wypadek sprawdź też folder „spam”.

Otrzymujesz dostęp od razu do całego kursu (wszystkich 14 lekcji i 2 bonusów).

Oczywiście, wystarczy, że zaznaczysz odpowiednie pole w formularzu poniżej.

Po zakupie kursu i aktywacji konta wszystkie materiały są natychmiastowo
udostępniane uczestnikowi. Z tego powodu zwrot nie jest możliwy, zgodnie z
Prawami Konsumenta (art. 38, pkt 13).

Jeżeli pojawią się jakiekolwiek problemy bądź pytania, wyślij maila na
adres: kurs@greatdigital.pl

Twoje dane osobowe są przetwarzane zgodnie z naszymi wysokimi standardami bezpieczeństwa i zgodności z obowiązującymi przepisami o ochronie danych. Szczegółowe informacje na temat tego, jak przetwarzamy Twoje dane, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, do której link znajduje się tutaj: Polityka prywatności

Jeśli masz pytanie, na które nie ma odpowiedzi powyżej
śmiało napisz!

Sprzedaż I edycji kursu zakończyła się. Zapisz się, aby otrzymać powiadomienie o starcie kolejnej edycji kursu.

A potem zrób kurs, aby dowiedzieć się jak analizować i usprawnić procesy rekrutacyjne w Twojej firmie!