Najlepsze mierniki rekrutacyjne
Kompleksowy kurs (nie tylko) dla rekruterów!
Czy wiesz, że umiejętność analizy danych rekrutacyjnych może znacząco pomóc Ci lepiej rekrutować? Jakie mierniki dobrać, na co zwrócić uwagę, gdzie wprowadzać zmiany, tego dowiesz się z jedynego kursu na temat analityki rekrutacji, jakiego potrzebujesz! Najbardziej kompleksowa informacja na temat mierników rekrutacyjnych, jakie warto rozważyć oraz podpowiedzi, które z nich warto zastosować w Twojej firmie. Zrób kurs "Najlepsze mierniki rekrutacyjne" i zostań ekspertem rekrutacji, z którym liczą się hiring managerowie.
Ten kurs online możesz kupić jeszcze tylko przez:
Cena kursu to: 366 pln netto + VAT (450 pln brutto)
Dla kogo jest ten kurs?
Jeśli słyszysz, że w Twojej firmie powinno się rekrutować lepiej, szybciej i/lub taniej. Kiedy współpraca z hiring managerami lub klientami nie układa się tak, jak powinna. A może bywa, że brakuje Ci już argumentów i nie wiesz co zrobić, aby sprawniej rekrutować…ten kurs jest właśnie dla Ciebie!
Co otrzymujesz?
Co znajdziesz w kursie?
Kurs "Najlepsze mierniki rekrutacyjne" to 14 lekcji oraz 2 bonusy. Sprawdź, dlaczego powstał i dla kogo jest przeznaczony ten kurs. Obejrzyj nagranie!
Program kursu
14 lekcji dla Ciebie oraz 2 bonusy, które ułatwią Ci pracę z danymi:
Lekcja 1: Najlepsze” mierniki w HR, czyli jakie?
Lekcja 2: Czym różnią się mierniki od wskaźników?
Lekcja 3: Zastosowanie metodologii NPS (Net Promoter Score).
Lekcja 4: Zalety i ograniczenia metodologii NPS.
Lekcja 5: Jak pracować z danymi rekrutacyjnymi?
Lekcja 6: Podstawowe mierniki i wskaźniki rekrutacyjne.
Lekcja 7: Lejek rekrutacyjny, czyli cały zestaw mierników i wskaźników.
Lekcja 8: Jak zmierzyć jakość rekrutacji oraz jakość źródeł rekrutacji?
Lekcja 9: Koszt rekrutacji i koszt nietrafionej rekrutacji.
Lekcja 10: Jak zmierzyć candidate experience, czyli nie tylko NPS.
Lekcja 11: Trzy mierniki, które rekruterzy wykorzystują zbyt rzadko.
Lekcja 12: Mierniki i wskaźniki w onboardingu.
Lekcja 13: Podsumowanie, czyli od jakich mierników zacząć?
Lekcja 14: Jakie dane rekrutacyjne warto pokazać hiring managerom w Twojej firmie?
Bonus nr 1: Jak ustalać „targety” na poszczególne mierniki?
Bonus nr 2: Narzędzia do realizacji badań online.
Autorka kursu: Marta Pawlak-Dobrzańska
People Analytics Expert
Z analityki rekrutacji przeszkoliłam setki osób: podczas szkoleń stacjonarnych oraz szkoleń online, studentów 7 edycji studiów podyplomowych Talent Management in Tech Companies na AGH w Krakowie oraz uczestników licznych warsztatów w całej Polsce.
I nadal widzę, że niewiele firm potrafi analizować dane rekrutacyjne w prawidłowy sposób. Niewielu rekruterów wie, z jakich mierników warto korzystać, jak je dobierać i analizować, co warto policzyć i od czego zacząć.
Dlatego powstał kurs „Najlepsze mierniki rekrutacyjne” – jedyny kurs, jakiego potrzebujesz, aby sprawdzić jak dobrze rekrutujesz i znaleźć obszary, w których możesz to robić jeszcze lepiej.
Skorzystaj z mojego 20-letniego doświadczenia nabywanego podczas 11 lat pracy w Pracuj.pl oraz 9 lat w Great Digital, czyli agencji, którą założyłam.
Lista FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania
KURS ONLINE A SZKOLENIE ONLINE
Czy będą jeszcze organizowane szkolenia online „na żywo”?
Co z osobami, które uczestniczyły już w szkoleniu online „Analiza danych i mierniki w HR”, czy ma dla nich sens kupowanie dostępu do kursu online?
KURS ONLINE A SZKOLENIE ONLINE
Czy zakres materiału z kursu online „Analiza danych w HR” jest taki sam, jak szkolenia online „Analiza danych i mierniki w HR”?
Nie, kurs online to jedna druga materiału ze szkolenia „Analiza danych i mierniki w HR”.
Co z osobami, które uczestniczyły już w szkoleniu online „Analiza danych i mierniki w HR”, czy ma dla nich sens kupowanie dostępu do kursu online?
Program podczas kursu i szkolenia online jest bardzo zbliżony, możesz potraktować to
jako powtórzenie, zaktualizowanie i uzupełnienie wiedzy (zwłaszcza jeśli udział w
szkoleniu miał miejsce np. w 2021 lub wcześniej).
ZAWARTOŚĆ KURSU „NAJLEPSZE MIERNIKI REKRUTACYJNE”
Z czego dokładnie składa się kurs?
PŁATNOŚCI I DOSTĘP DO KURSU
Ile kosztuje kurs?
Cena kursu to 450 zł (brutto) za prawie 3 godziny (dokładnie 160 minut) materiałów video w formie 14 lekcji i 2 bonusów.
Czy kupując kurs mogę otrzymać fakturę?
Oczywiście, jest możliwość otrzymania faktury, wystarczy podać potrzebne dane.
W jaki sposób mogę zapłacić za kurs?
Z pomocą przelewy24.pl, czyli poprzez przelew lub BLIK.
Jak długo mogę korzystać z kursu?
Możesz korzystać z kursu, kiedy tylko chcesz podczas 12 miesięcy od daty zakupu kursu.
Ile osób może korzystać z kursu online po wykupieniu dostępu do niego?
Kurs przeznaczony jest dla 1 osoby, każda kolejna osoba z zespołu to konieczność
wykupienia dodatkowego dostępu. W sprawie zniżki dla więcej niż 3 osób z 1 firmy
napisz maila: kurs@greatdigital.pl
Kiedy będę mieć dostęp do kursu?
Po zaksięgowaniu otrzymania płatności otrzymasz mail z danymi do logowania na platformie kursowej Great Digital. Jeśli nie widzisz maila, na wszelki wypadek sprawdź też folder „spam”.
Czy mogę korzystać od razu z całego czy też poszczególnych modułów kursu?
Otrzymujesz dostęp od razu do całego kursu (wszystkich 14 lekcji i 2 bonusów).
Czy mogę otrzymać fakturę pro forma?
Oczywiście, wystarczy, że zaznaczysz odpowiednie pole w formularzu poniżej.
Czy po zakupie przysługuje mi prawo do zwrotu pieniędzy?
Po zakupie kursu i aktywacji konta wszystkie materiały są natychmiastowo
udostępniane uczestnikowi. Z tego powodu zwrot nie jest możliwy, zgodnie z
Prawami Konsumenta (art. 38, pkt 13).
Jak mogę się skontaktować w razie pytań?
Jeżeli pojawią się jakiekolwiek problemy bądź pytania, wyślij maila na
adres: kurs@greatdigital.pl
W jaki sposób są przetwarzane moje dane osobowe?
Twoje dane osobowe są przetwarzane zgodnie z naszymi wysokimi standardami bezpieczeństwa i zgodności z obowiązującymi przepisami o ochronie danych. Szczegółowe informacje na temat tego, jak przetwarzamy Twoje dane, znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, do której link znajduje się tutaj: Polityka prywatności