Szkolenie: Analiza danych w HR – co warto mierzyć i jak robić to dobrze

Jak powstało szkolenie „Analiza danych w HR – co warto mierzyć i jak to robić”:

Szkolenie zostało przygotowane w oparciu o kurs „Analiza danych w HR” prowadzony przez trenerkę na studiach podyplomowych „Talent Management in Tech Companies” na AGH w Krakowie, a także prawie 20-letnie doświadczenie w analizie danych HR-owych, w tym przeprowadzenie kilkudziesięciu projektów analityczno-badawczych w firmach takich jak: Allegro, Hebe, Grupa Pracuj, Randstad Polska, Capgemini Polska, mBank S.A., Talent Place czy Credit Agricole Bank Polska.

Nie jest to szkolenie z budżetowania ani kontrollingu HR, ale szkolenie, które pozwala zdobyć wiedzę na temat mierników HR, które mają sens biznesowy, czyli pozwalają zadbać o główne wyzwania HR-owców w Polsce, związane m.in. z rekrutacją i retencją pracowników, zadbaniem o candidate i employee experience, a także mierzeniem skuteczności podejmowanych działań.

Mocne strony szkolenia to jego elementy warsztatowe, praca nad konkretnymi przykładami z codziennej pracy uczestników, a także możliwość wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia.

Ramowa agenda szkolenia:

CZĘŚĆ 1. Mierniki HR stosowane obecnie w Polsce i na świecie

Z jakich mierników i KPI korzystają firmy, jakie trendy i działania warto naśladować, a jakie niekonieczne?

CZĘŚĆ 2. 8 kroków pracy z danymi w HR

Jakie etapy przejść w pracy z danymi HR krok po kroku, aby dostarczyć odpowiedzi na postawione pytanie biznesowe, gdzie szukać danych i jak je poprawnie analizować?

CZĘŚĆ 3. Mierniki HR nowoczesnej organizacji

Wskazówki w zakresie mierników i danych HR, jakie warto monitorować w obszarze efektywności rekrutacji, candidate i employee experience oraz rotacji pracowników

CZĘŚĆ 4. Analityka a big data w HR

Czym to się różni, gdzie ma zastosowanie, przykłady najciekawszych narzędzi dla HR opartych o big data

CZĘŚĆ 5. Podsumowanie

Wybór 1-2 mierników, które powinny mieć obecnie kluczowe znaczenie dla zespołu HR i organizacji każdego z uczestników szkolenia

Co najbardziej podobało się uczestnikom kilkunastu edycji szkolenia online, jakie odbyły się w latach 2020-2023?

Co jeszcze mówią uczestnicy szkolenia?

Kto będzie prowadził szkolenie?

Marta Pawlak-Dobrzańska

Założycielka/Strateżka i Analityczka HR

Całe moje życie zawodowe jest związane z branżą HR, choć nie jestem HR-owcem.  Po przepracowaniu ponad 11 lat w Pracuj.pl (gdzie zaczynałam jako researcher, a odchodziłam jako szef zespołów analitycznych i big data) założyłam agencję Great Digital, aby w dalszym ciągu pomagać pracodawcom lepiej rozumieć i odpowiadać na potrzeby kandydatów i pracowników.

W Great Digital pracuję już 8 rok, gdzie zajmuję się m.in. poprawą efektywności procesów HR, ze szczególnym naciskiem na obszar rekrutacji. Przeprowadziłam kilkadziesiąt projektów badawczo-analitycznych dotyczących uczestników procesów HR-owych: pracowników, kandydatów oraz HR-owców.

Jestem trenerką, prelegentką na konferencjach HR i jurorką branżowych konkursów employer brandingowych, a także wykładowcą na studiach podyplomowych Talent Management in Tech Companies na AGH, gdzie od 6 lat prowadzę zajęcia z przedmiotów „Analiza danych w HR” oraz „Digital HR”.

O innowacyjnym podejściu do HR piszę w wielu pismach i serwisach branżowych oraz na blogu Great Digital.

Zgłoś swój udział w szkoleniu: