Szkolenie online: przyjazny interfejs rekrutacji

…czyli praktyczne sposoby na przyciąganie kandydatów IT i budowanie z nimi relacji

Skąd pomysł na szkolenie online “Przyjazny interfejs rekrutacji”?

Mamy szczęście pracować z naprawdę inspirującymi ludźmi… z Wami! Z rekruterami, którzy lubią sobie (i przy okazji nam J) podwyższać poprzeczkę. Wspólnie przeprowadzamy badania candidate experience, tworzymy strategie i materiały rekrutacyjne. Prowadzimy (często burzliwe J) dyskusje podczas szkoleń, warsztatów i spotkań grup roboczych. A dzięki tej nieustannej wymianie doświadczeń, na przysłowiowym marginesie dużych projektów systematycznie notujemy sobie małe rzeczy, które w codziennej pracy rekrutera mogą zrobić wielką różnicę.

I właśnie teraz przyszedł doskonały czas, żeby się nimi podzielić. Odwołane targi pracy i konferencje, rekrutacje przeprowadzane w całości zdalnie, być może stojący pod znakiem zapytania budżet na kolejną kampanię rekrutacyjną albo więcej projektów, które trzeba zrealizować siłami własnego zespołu. Jak tu i teraz, w nowej rzeczywistości zadbać
o doświadczenia kandydatów i wizerunek pracodawcy w procesie rekrutacji?

Szkolenie nie jest kompendium wiedzy, jak przygotować kompleksową strategię rekrutacji kandydatów IT, choć taką też chętnie dla Was zaprojektujemy 😉 ale zbiorem praktycznych, rozwiązań, które sprawdziły się u innych rekruterów i które możecie wdrożyć w swojej pracy od zaraz!

  • Termin szkolenia online: 23 czerwca, godz. 10-12
  • Czas trwania miniszkolenia online: 2 godz. + indywidualna konsultacja z trenerem po wykonaniu „zadania domowego” , które pozwoli odnieść otrzymane wskazówki bezpośrednio do realiów Twojej firmy
  • Koszt udziału w miniszkoleniu online: 185 pln netto + VAT

Ramowa agenda szkolenia online: “Przyjazny interfejs rekrutacji”

CZĘŚĆ 1. W kodzie programisty

Najciekawsze dane z badań i raportów

CZĘŚĆ 2. 6 błędów w komunikacji na LinkedIn

Jak naprawdę skutecznie budować sieć kontaktów wśród kandydatów IT

CZĘŚĆ 3. Fluff w komunikacji rekrutacyjnej

Jakich argumentów i sformułowań nie używać w ogłoszeniach, postach i wiadomościach wysyłanych do kandydatów IT

CZĘŚĆ 4. Sekrety rekruterów

Sprawdzone sposoby rekruterów na budowanie relacji z kandydatami do wprowadzenia od zaraz

CZĘŚĆ 5. Wymiana inspiracji z uczestnikami szkolenia i „zadanie domowe”

Lista małych rzeczy robiących wielką różnicę wydłuża się z każdym szkoleniem. Kolej uzupełnić ją o Wasze sprawdzone sposoby

Kto powinien wziąć udział w szkoleniu online “Ulubione mierniki HR innowacyjnych pracodawców” ?

  • Specjaliści ds. HR i rekrutacji oraz wszystkie osoby zajmujące się rekrutacją kandydatów IT
  • Osoby odpowiedzialne za działania employer brandingowe skierowane do tej grupy kandydatow

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu online?

  • Poznasz praktyczne rozwiązania sprawdzające się w firmach szczególnie dbających o doświadczenia kandydatów
  • Będziesz mieć możliwość wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia
  • Dostaniesz dodatkowe „zadanie domowe” omówione z trenerką po szkoleniu w trakcie indywidulanej konsultacji, co pozwoli odnieść otrzymane wskazówki bezpośrednio do realiów Twojej firmy

Co najbardziej podobało się uczestnikom szkolenia nt. candidate experience w rekrutacji kandydatów IT przeprowadzonego w lutym 2020 roku?

  • Dużo praktycznej wiedzy w pigułce
  • Konkretne, poparte badaniami i doświadczeniem, doświadczenie poparte przykładami i wskazówkami, prowadzone w jasny i zrozumiały sposób, w sympatycznej atmosferze
  • Szkolenie, które zwróci Twoją uwagę na rzeczy, których do tej pory nie dostrzegałeś!
  • Precyzyjne wystąpienia, bardzo fajna atmosfera na szkoleniu, ciekawe przykłady jak zadbać o relację z kandydatem – tak mogę podsumować szkolenie. Dziękuję!
  • Bardzo podobało mi się proaktywne podejście trenerek, dużo ciekawych treści, otwartość na pytania i interakcja z uczestnikami
  • Must have dla każdego rekrutera

Kto będzie prowadził szkolenie online “Przyjazny interfejs rekrutacji”:

Uploaded image

Marta Pawlak-Dobrzańska
ZAŁOŻYCIEL GREAT DIGITAL, STRATEG, BADACZ I ANALITYK HR

Strateg i Analityk HR w Great Digital z 15-letnim doświadczeniem w branży HR (w tym ponad 11 lat w Pracuj.pl). Wspiera firmy w zwiększaniu efektywności procesów HR m.in. poprzez realizację badań candidate i employee experience oraz wdrożenia nowych technologii w HR. Prelegent na konferencjach HR i wykładowca na studiach podyplomowych Talent Management in Tech Companies na AGH. Współautor badania „Candidate experience w Polsce” realizowanego od kilku lat razem z eRecruiter. O innowacyjnym podejściu do HR pisze m.in na blogu Great Digital

Uploaded image

Justyna Manikowska
KONSULTANT DS. WIZERUNKU MARKI I EMPLOYER BRANDINGU

Ponad 10 lat doświadczenia w różnych obszarach marketingu. Współautor strategii employer brandingowej Grupy Pracuj i działań budujących wizerunek pracodawcy wśród dedykowanych grup kandydatów (m.in. eventy, konferencje, targi pracy, publikacje, obecność na uczelniach, konkursy). W Great Digital od IX 2016, odpowiada za analizę komunikacji marketingowej pracodawców, przygotowywanie strategii employer brandingowych i candidate experience oraz materiałów rekrutacyjnych i wizerunkowych.

Co obejmuje cena szkolenia online:

  • Udział w 2-godzinnym, interaktywnym szkoleniu online na platformie zapewnianej przez Great Digital
  • Wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia
  • Dobrą atmosferę oraz dużą ilość przykładów podanych z poczuciem humoru
  • Dostęp do materiałów ze szkolenia
  • Feedback trenerek do przygotowanego przez Ciebie „zadania domowego”
  • Certyfikat w pdf potwierdzający udział w szkoleniu

Zapisz się na szkolenie online “Przyjazny interfejs rekrutacji”:

PS. A może interesuje Cię temat analityki HR? Sprawdź nasze szkolenie online “Ulubione mierniki HR innowacyjnych pracodawców“, w dwóch częściach:

  • REKRUTACJA KANDYDATÓW – 8 kwietnia, godz. 10-12
  • ANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW – 14 kwietnia, godz. 10-12

Szczegółowy program i zapisy TUTAJ