
Co pokazuje raport “Edukacja pracowników w czasach COVID”:
🔹 Wg 77% badanych, edukacja zdalna może być takim samym doświadczeniem jak edukacja stacjonarna (dobrym lub złym)
🔹 47% pracowników jest zdania, że odpłatność wydarzenia z reguły oznacza jego wyższy poziom merytoryczny (zarówno w przypadku edukacji stacjonarnej jak i zdalnej)
🔹 86% badanych wskazuje wysoką jakość materiału prezentowanego przez eksperta jako czynnik stanowiący o wysokiej jakości wydarzenia
🔹 52% badanych uważa, że charakter promocyjny lub sprzedażowy wydarzenia jest przyczyną niskiej jakości wydarzeń online
🔹 82% badanych szkoląc się online woli spotkanie trwające max. 2-3 godz., a nie cały dzień
🔹 63% badanych woli wydarzenie „na żywo” zamiast oglądania nagrania z wystąpienia
Jeśli chcesz wiedzieć:
- Na co zwrócić uwagę, aby wydarzenia z obszaru edukacji online dla pracowników były ocenione jako wysokiej jakości?
- Jakie kompetencje chcą teraz rozwijać pracownicy?
- Jak w okresie pandemii rozwijają swoich pracowników m.in. BNP Paribas, T-Mobile, Nationale Nederlanden czy PZU
O raporcie “Edukacja pracowników w czasach COVID”:
Raport „Edukacja pracowników w czasach COVID” to podsumowanie badania potrzeb i doświadczeń pracowników przeprowadzonego w lipcu i sierpniu 2020.
W raporcie oprócz omówienia wyników badania znajdziesz też opis doświadczeń i praktyk wdrażanych m.in. BNP Paribas, T-Mobile, Nationale Nederlanden czy PZU, a także dodatkowe komentarze uczestników badania pozwalające lepiej zrozumieć perspektywę widoczną w danych ilościowych.
Raport został przygotowany przez Great Digital oraz Digital University
PS. Być może zainteresuje Cię raport “Sytuacja finansowa pracowników w Polsce” przygotowany przez nas również w trakcie pandemii, najważniejsze wyniki raportu omawiamy TUTAJ
PS2. Polecamy też zajrzeć do raportu “Komunikacja firmowa w trakcie pandemii”. Jest dostępny TUTAJ