Podstawowe informacje o szkoleniu:
Pomysł na szkolenie “Badania pracowników i kandydatów – jak budować kwestionariusze i przeprowadzić rzetelne badanie” zgłosili uczestnicy szkolenia online “Analiza danych w HR” (możesz zerknąć na jego program TUTAJ).
Szkolenie zostało przygotowane w oparciu o ponad 15-letnie doświadczenie trenerki w obszarze badań i analiz dla HR, w tym 11-lat pracy w Pracuj.pl, a następnie 5 lat pracy w Great Digital oraz przeprowadzenie kilkudziesięciu projektów analityczno-badawczych w firmach takich jak: Randstad Polska, Capgemini Polska, mBank S.A., Talent Place czy Credit Agricole Bank Polska.
Program szkolenia pozwala zapoznać się z kluczowymi elementami koniecznymi do przeprowadzenia rzetelnego badania pracowników i kandydatów online, wyjaśnia praktyczne zasady budowy kwestionariuszy online i wskazuje popularne błędy, jakich warto unikać.
Mocne strony szkolenia to praca nad konkretnymi przykładami z codziennej pracy uczestników, a także możliwość wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia.
- Terminy najbliższych szkoleń: zapytaj o termin!
- Czas trwania szkolenia: 4 godz. z jedną krótką przerwą
- Limit miejsc: tylko 8 miejsc
- Miejsce szkolenia: online (platforma Zoom)
- Koszt udziału: 650 pln netto + VAT
- Koszt udziału w szkoleniu + 2 godz. konsultacji online: 1100 pln netto + VAT
Ramowa agenda szkolenia:
CZĘŚĆ 1. Zaplanuj przeprowadzenie badania
Jak określić cel, dokładną grupę docelową i obszary badawcze dla badania kandydatów i pracowników? Kogo i kiedy badać, aby chcieli odpowiadać?
CZĘŚĆ 2. Zasady budowy kwestionariuszy online
Przykłady dobrych pytań i najczęstszych błędów, co wolno, a czego lepiej nie robić
CZĘŚĆ 3. Analiza i interpretacja wyników badania
Kiedy wyniki badania pracowników i kandydatów traktować za „ważne” i „reprezentatywne”
CZĘŚĆ 4. Komunikacja w trakcie organizacji badania online
Na co zwrócić uwagę, co i jak komunikować przed badaniem, w jego trakcie oraz po przeprowadzeniu badania kandydatów i pracowników, aby badanie miało sens
CZĘŚĆ 5. Podsumowanie
Sesja Q&A oraz wymiana doświadczeń, czyli odpowiedzi na pytania i wątpliwości uczestników szkolenia
Kto powinien wziąć udział w szkoleniu “Badania pracowników i kandydatów online” ?
- Specjaliści i managerowie ds. rekrutacji, HR i lub komunikacji, którzy chcą dowiedzieć się jak poprawnie zaplanować i przeprowadzić badanie pracowników i kandydatów
- Wszyscy, który chcieliby nauczyć się odróżniać „ankietkę” od rzetelnie przeprowadzonego badania pracowników i kandydatów i zacząć realizować jedynie te drugie 😊
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
- Dowiesz się jak poprawnie przygotować kwestionariusz do badania pracowników i kandydatów w Twojej firmie
- Poznasz najczęściej stosowane błędy i sposoby na ich uniknięcie
- Dowiesz się na co zwrócić uwagę planując realizację badania pracowników, aby cały projekt zakończył się sukcesem i miał sens
- Otrzymasz podpowiedzi odnośnie narzędzi do realizacji badań online
Co cenią sobie uczestnicy naszych szkoleń online?
- Praktyka, przykłady – to najbardziej inspiruje
- Przejrzystość i klarowność 🙂
- Wszystko:) dużo praktycznej wiedzy i przykładów z konkretnych firm
- Best practices
- Praktyczne przykłady, wymiana doświadczeń z innymi
- Lektury polecane, modele
- Dużo przykładów i ciekawostek (dygresji) bardzo trafnych i pomagających zrozumieć zagadnienie
- Ciekawe informacje z zakresu przetwarzania danych
- Profesjonalizm trenera
- Jasność informacji, przykłady, podejście prowadzącej
- Dużo informacji w łatwej formie, ciekawe ćwiczenia
Kto będzie prowadził szkolenie?

Marta Pawlak-Dobrzańska
ZAŁOŻYCIEL GREAT DIGITAL, STRATEG, BADACZ I ANALITYK HR
Strateg i Analityk HR w Great Digital z 15-letnim doświadczeniem w branży HR (w tym ponad 11 lat w Pracuj.pl). Wspiera firmy w zwiększaniu efektywności procesów HR m.in. poprzez realizację badań candidate i employee experience, dobór KPI do prowadzonych działań oraz wdrożenia nowych technologii w HR. Prelegent na konferencjach HR i wykładowca na studiach podyplomowych Talent Management in Tech Companies na AGH, gdzie od 3 lat prowadzi kursy „Analiza danych w HR” oraz „Digital HR”. Współautor badania „Candidate experience w Polsce” realizowanego od kilku lat razem z eRecruiter. O innowacyjnym podejściu do HR pisze m.in na blogu Great Digital
Co obejmuje cena szkolenia:
- Udział w 4 godzinnym, skondensowanym szkoleniu online
- Dobrą atmosferę oraz dużą ilość przykładów podanych z poczuciem humoru
- Dostęp do materiałów ze szkolenia
- 30 minut konsultacji do wykorzystania w ciągu 3 m-cy w szkoleniu
- Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
Zapisz się na szkolenie:
PS. Nie tylko badania, ale też analityka HR? Zobacz też program szkolenia “Analiza danych w HR” – TUTAJ