Badania pracowników i kandydatów, czyli jak budować dobre kwestionariusze badań online

Podstawowe informacje o szkoleniu:

Pomysł na szkolenie “Badania pracowników i kandydatów – jak budować kwestionariusze i przeprowadzić rzetelne badanie” zgłosili uczestnicy szkolenia online “Analiza danych w HR” (możesz zerknąć na jego program TUTAJ).

Szkolenie zostało przygotowane w oparciu o ponad 15-letnie doświadczenie trenerki w obszarze badań i analiz dla HR, w tym 11-lat pracy w Pracuj.pl, a następnie 5 lat pracy w Great Digital oraz przeprowadzenie kilkudziesięciu projektów analityczno-badawczych w firmach takich jak: Randstad Polska, Capgemini Polska, mBank S.A., Talent Place czy Credit Agricole Bank Polska.

Program szkolenia pozwala zapoznać się z kluczowymi elementami koniecznymi do przeprowadzenia rzetelnego badania pracowników i kandydatów online, wyjaśnia praktyczne zasady budowy kwestionariuszy online i wskazuje popularne błędy, jakich warto unikać.

Mocne strony szkolenia to praca nad konkretnymi przykładami z codziennej pracy uczestników, a także możliwość wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia.

  • Terminy najbliższych szkoleń:
  • 16 czerwca 2021, godz. 10-13.00 (z jedną 15-minutową przerwą)
  • Limit miejsc: tylko 6 miejsc
  • Miejsce szkolenia: online (platforma Zoom)
  • Koszt udziału: 390 pln netto + VAT

Ramowa agenda szkolenia:

CZĘŚĆ 1. Zaplanuj przeprowadzenie badania

Jak określić cel, dokładną grupę docelową i obszary badawcze dla badania kandydatów i pracowników? Kogo i kiedy badać, aby chcieli odpowiadać?

CZĘŚĆ 2. Zasady budowy kwestionariuszy online

Przykłady dobrych pytań i najczęstszych błędów, co wolno, a czego lepiej nie robić

CZĘŚĆ 3. Analiza i interpretacja wyników badania

Kiedy wyniki badania pracowników i kandydatów traktować za „ważne” i „reprezentatywne”

CZĘŚĆ 4. Komunikacja w trakcie organizacji badania online

Na co zwrócić uwagę, co i jak komunikować przed badaniem, w jego trakcie oraz po przeprowadzeniu badania kandydatów i pracowników, aby badanie miało sens

CZĘŚĆ 5. Podsumowanie

Sesja Q&A oraz wymiana doświadczeń, czyli odpowiedzi na pytania i wątpliwości uczestników szkolenia

Kto powinien wziąć udział w szkoleniu “Badania pracowników i kandydatów online” ?

  • Specjaliści i managerowie ds. rekrutacji, HR i lub komunikacji, którzy chcą dowiedzieć się jak poprawnie zaplanować i przeprowadzić badanie pracowników i kandydatów
  • Wszyscy, który chcieliby nauczyć się odróżniać „ankietkę” od rzetelnie przeprowadzonego badania pracowników i kandydatów i zacząć realizować jedynie te drugie 😊

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

  • Dowiesz się jak poprawnie przygotować kwestionariusz do badania pracowników i kandydatów w Twojej firmie
  • Poznasz najczęściej stosowane błędy i sposoby na ich uniknięcie
  • Dowiesz się na co zwrócić uwagę planując realizację badania pracowników, aby cały projekt zakończył się sukcesem i miał sens
  • Otrzymasz podpowiedzi odnośnie narzędzi do realizacji badań online

Co cenią sobie uczestnicy naszych szkoleń online?

  • Praktyka, przykłady – to najbardziej inspiruje
  • Przejrzystość i klarowność 🙂
  • Wszystko:) dużo praktycznej wiedzy i przykładów z konkretnych firm
  • Best practices
  • Praktyczne przykłady, wymiana doświadczeń z innymi
  • Lektury polecane, modele
  • Dużo przykładów i ciekawostek (dygresji) bardzo trafnych i pomagających zrozumieć zagadnienie
  • Ciekawe informacje z zakresu przetwarzania danych
  • Profesjonalizm trenera
  • Jasność informacji, przykłady, podejście prowadzącej
  • Dużo informacji w łatwej formie, ciekawe ćwiczenia

Kto będzie prowadził szkolenie?

Uploaded image

Marta Pawlak-Dobrzańska
ZAŁOŻYCIEL GREAT DIGITAL, STRATEG, BADACZ I ANALITYK HR

Strateg i Analityk HR w Great Digital z 15-letnim doświadczeniem w branży HR (w tym ponad 11 lat w Pracuj.pl). Wspiera firmy w zwiększaniu efektywności procesów HR m.in. poprzez realizację badań candidate i employee experience, dobór KPI do prowadzonych działań oraz wdrożenia nowych technologii w HR. Prelegent na konferencjach HR i wykładowca na studiach podyplomowych Talent Management in Tech Companies na AGH, gdzie od 3 lat prowadzi kursy „Analiza danych w HR” oraz „Digital HR”. Współautor badania „Candidate experience w Polsce” realizowanego od kilku lat razem z eRecruiter. O innowacyjnym podejściu do HR pisze m.in na blogu Great Digital

Co obejmuje cena szkolenia:

  • Udział w 3 godzinnym, skondensowanym szkoleniu online
  • Dobrą atmosferę oraz dużą ilość przykładów podanych z poczuciem humoru
  • Dostęp do materiałów ze szkolenia
  • 30 minut konsultacji do wykorzystania w ciągu 3 m-cy w szkoleniu
  • Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Zapisz się na szkolenie:

PS. Nie tylko badania, ale też analityka HR? Zobacz też program szkolenia “Analiza danych w HR”TUTAJ