Great Digital, czyli co to za nazwa

candidate-experience

Nie ma co ukrywać, ciężko jest znaleźć fajną i niezajętą jeszcze domenę. A tak poważnie to…

Koniecznie „digital”

To nie tylko modne słowo, trending topic, buzzword i popularny #hashtag. Digital to korzystanie z nowoczesnych mediów i narzędzi, nie tylko internet i nie tylko Facebook. To także całkowita zmiana podejścia do kandydatów i pracowników. Takimi działaniami będziemy się zajmować dla HR, aby mogły nadążyć za kandydatami, którzy już od dawna są digital.

Dodaj do tego „Great”

Z kilku powodów. Powód pierwszy. Słyszeliście o książce Jima Collinsa „From Good to Great”? Nigdy nie zadowalało mnie robienie rzeczy w sposób dobry, wolałam robić to nieprzeciętnie dobrze, czyli świetnie. I tak zostanie.

Powód drugi. Od dawna wierzę, że kluczem do sukcesu firmy jest świetna, ponadprzeciętna obsługa klienta. Właściwie to nawet nie „obsługa”, ale doświadczenie, jakie możesz zaoferować klientowi. Wszystko, czym będziemy się zajmować będzie „great”. Bez rozwiązań „wystarczająco dobrych”, bez tego, co „wszyscy robią”, bez oszukiwania się, że wystarczy coś połatać, żeby się trzymało. Nie będziemy łatać, będziemy budować solidne rozwiązania.

A zatem, Great Digital!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *