Czy poczucie szczęścia w pracy można zbadać z pomocą smartwatcha?

poczucie szczescia za pomoca smartwatcha

 

Jeśli transformacja cyfrowa w miejscu pracy, to dla Was nieco więcej niż elektroniczny obieg wniosków urlopowych…Jeśli już wiecie, że rekruterów i HR-owców nie zastąpią roboty, a chcielibyście dowiedzieć się czy poczucie szczęścia w pracy można zbadać z pomocą smartwatcha…Inaczej mówiąc, jeśli poważnie interesuje Was temat zmian związanych w pracy z digitalizacją, powinniście zainteresować się wydarzeniem, jakie już w dniach 13-15 listopada 2018 odbędzie się w Warszawie.

Czytaj dalej »

Get a Job in One Day, czyli candidate experience wg Refinitiv

Refinitiv Get a Job in One Day

 

Proces rekrutacji, który trwa tylko 1 dzień, możliwość podejrzenia potencjalnych współpracowników przy pracy zamiast formalnych rozmów. Tak może wyglądać proces rekrutacji zbudowany z troską o jak najlepsze „candidate experience”…O tym, jak robi to Refinitv w swoim oddziale w Gdyni w ramach inicjatywy „Get a Job in One Day” opowiada nam Karolina Majowicz-Prager.

Czytaj dalej »

3 mierniki HR wspierające candidate experience

mierniki HR wspierające candidate experience

 

O tym, że w obszarze candidate experience w Polsce zdaniem kandydatów jest jeszcze sporo do zrobienia wiemy m.in. z kolejnych edycji raportów przygotowywanych przez eRecruiter i Great Digital. Jakie mierniki HR warto przyjąć, jeśli chcemy mierzyć skuteczność naszych działań na rzecz poprawy doświadczeń kandydatów? Spójrzmy na 3 mierniki HR.
Czytaj dalej »

4 powody, dla których warto postawić na komunikację wewnętrzną

4 mity na temat komunikacji

71% badanych pracowników uważa, że bez partnerskiej i otwartej komunikacji z pracownikami firma nie może odnieść sukcesu biznesowego – to wynik najnowszego badania „Efektywność zaczyna się od komunikacji wewnętrznej”, przy którego realizacji mieliśmy przyjemność wspierać markę emplo. Poznaj 4 powody, dla których warto postawić na komunikację wewnętrzną.
Czytaj dalej »

Jak biznes radzi sobie bez HR, czyli wnioski z Pipeline Summit

pipeline summit

W połowie maja br. po raz kolejny miałam przyjemność uczestniczyć w konferencji Pipeline Summit skierowanej do…pracowników działu sprzedaży. Dlaczego? Uczestnicy i prelegenci Pipeline Summit to przedstawiciele bardzo innowacyjnych firm. Firm, w których na pierwszym miejscu jest klient, gdzie sprzedaż odbywa się w oparciu o zrozumienie i zaspokajanie realnych potrzeb klienta, a nie dzięki sprzedawcom dobrym w „sprzedawaniu piasku na pustyni”.
Czytaj dalej »